+38 (093) 062-16-90
Lifecell Kiyvstar

Гарантія та повернення

Виконання гарантійних зобов'язань Інтернет-магазином VAPE HYDRA відбувається тільки при дотриманні споживачем всіх правил, інструкцій і вимог компанії-виробника. Перед тим, як почати використання продукції, уважно ознайомтеся з доданою виробником інструкцією щоб уникнути поломок, травм та інших негативних наслідків. У процесі користування електронними сигаретами дотримуйтеся всіх правил і рекомендацій, зазначених виробником в інструкції.

До поверненню і обміну допускаються :

  • всі моделі зарядних пристроїв
  • всі види батарейних модів
  • всі види атомайзери, клиромайзеров, дрипок

На які товари надається гарантія?

Ви можете повернути в магазин товар, якщо він не використовувався і збережено у тому вигляді, якому ви його купували. Повернення можливий протягом 14 днів з моменту придбання товару. На товар повинні бути присутніми всі пломби, ярлики та інші характерні властивості товару при яких зберігся його товарний вигляд в тому числі упаковка і сопроводительна документація. Якщо ці умови дотримані, ми без проблем повернемо або обміняємо ваш товар.

Гарантія поширюється:

  • всі представлені моделі зарядних пристроїв (1 місяць з моменту отримання товару);
  • на всі види батарейних модів (1 місяць з моменту отримання товару);
  • на всі моделі атомайзери, клиромайзеров і картомайзеров,дрипок поширюється гарантія працездатності на момент придбання.


Гарантія не поширюється:

  • на змінні картриджі і випарні елементи;
  • на представлені на сайті рідини для електронних сигарет;
  • на усі види аксесуарів (чохли, кейси та інше).
  • на акумулятори;
  • на ароматизатори,основи для паріння,нікотин та інші компоненти для самозамеса


Гарантія визнається недійсним у таких випадках:

  • механічні пошкодження продукції;
  • у разі здійснення самостійного розбирання і спроби ремонту елементів електронної сигарети в ситуації, коли це не передбачено інструкцією з експлуатації;
  • поломки та втрати функціональності виробу, що виникли в результаті неправильного підключення до мережі електроживлення, несправностей мережі, використання некомплектних зарядних пристроїв, а також при використанні придбаної продукції не за призначенням;
  • при наявності механічний пошкоджень, викликаних попаданням в корпус вироби різних рідин або сторонніх предметів.

Порядок здійснення гарантійної заміни або ремонту:

У разі часткової втрати функціональності або виходу з ладу придбаних виробів, на які поширюється зазначені гарантійні зобов'язання, ви можете написати нам електронного листа на адресу admin@vapehydra.in.ua або зв'язатися з одним з наших менеджерів за телефоном +38(067) 993-95-21, детально описати причину поломки і необхідні обставини, після чого ми приймемо рішення про заміну виробу.