Гарантія та повернення
Виконання гарантійних зобов'язань Інтернет-магазином VAPE HYDRA відбувається тільки при дотриманні споживачем всіх правил, інструкцій і вимог компанії-виробника. Перед тим, як почати використання продукції, уважно ознайомтеся з доданою виробником інструкцією щоб уникнути поломок, травм та інших негативних наслідків. У процесі користування електронними сигаретами дотримуйтеся всіх правил і рекомендацій, зазначених виробником в інструкції.
До поверненню і обміну допускаються :
- всі моделі зарядних пристроїв
- всі види батарейних модів
- всі види атомайзери, клиромайзеров, дрипок
На які товари надається гарантія?
Ви можете повернути в магазин товар, якщо він не використовувався і збережено у тому вигляді, якому ви його купували. Повернення можливий протягом 14 днів з моменту придбання товару. На товар повинні бути присутніми всі пломби, ярлики та інші характерні властивості товару при яких зберігся його товарний вигляд в тому числі упаковка і сопроводительна документація. Якщо ці умови дотримані, ми без проблем повернемо або обміняємо ваш товар.
Гарантія поширюється:
- всі представлені моделі зарядних пристроїв (1 місяць з моменту отримання товару);
- на всі види батарейних модів (1 місяць з моменту отримання товару);
- на всі моделі атомайзери, клиромайзеров і картомайзеров,дрипок поширюється гарантія працездатності на момент придбання.
Гарантія не поширюється:
- на змінні картриджі і випарні елементи;
- на представлені на сайті рідини для електронних сигарет;
- на усі види аксесуарів (чохли, кейси та інше).
- на акумулятори;
- на ароматизатори,основи для паріння,нікотин та інші компоненти для самозамеса
Гарантія визнається недійсним у таких випадках:
- механічні пошкодження продукції;
- у разі здійснення самостійного розбирання і спроби ремонту елементів електронної сигарети в ситуації, коли це не передбачено інструкцією з експлуатації;
- поломки та втрати функціональності виробу, що виникли в результаті неправильного підключення до мережі електроживлення, несправностей мережі, використання некомплектних зарядних пристроїв, а також при використанні придбаної продукції не за призначенням;
- при наявності механічний пошкоджень, викликаних попаданням в корпус вироби різних рідин або сторонніх предметів.
Порядок здійснення гарантійної заміни або ремонту:
У разі часткової втрати функціональності або виходу з ладу придбаних виробів, на які поширюється зазначені гарантійні зобов'язання, ви можете написати нам електронного листа на адресу admin@vapehydra.in.ua або зв'язатися з одним з наших менеджерів за телефоном +38(067) 993-95-21, детально описати причину поломки і необхідні обставини, після чого ми приймемо рішення про заміну виробу.